Według mnie to wygląda następująco:
1. Ściana
2. Sława
3. Midnight Express
4. The Commitments
5. Harry Angel
6. Ptasiek
7. Życie za życie
8. Mississippi w ogniu
Niezależnie od pozycji w rankingu wszystkie pozycje to co najmniej dobre filmy bardzo dobrego reżysera.
1. Sława - 8+/10
2. Ściana - 7+/10
3. Harry Angel - 7/10
4. Evita - 7/10
5. Najwyższa stawka - 7/10
6. Ptasiek - 6/10
A gdzie Midnight Express? Jak dla mnie to najlepszy film Parkera, jeden z lepszych filmów więziennych...
1. Midnight Express (10/10) !
2. The Wall (9/10) !
3. Harry Angel (9/10) !
4. Evita (9/10)
5. Mississippi w ogniu (9/10)
6. The Commitments (8/10)
Updated
1. The Wall (10/10)!
2. Midnight Express (10/10) !
3. Harry Angel (9/10) !
4. Evita (9/10)
5. Mississippi w ogniu (9/10)
6. The Commitments (8/10)
7. Ptasiek (8/10)
8. Sława (7/10)
9. Droga do Wellville (6/10)
1. Sława - 8+/10
2. Ściana - 7+/10
3. Harry Angel - 7/10
4. Evita - 7/10
5. Najwyższa stawka - 7/10
6. Midnight Express - 6/10
7. Ptasiek - 6/10
8. Życie za życie - 4/10
"+" znaczy, że Ulubiony.
Parker zaliczony.
1. Ściana
2. Midnight Express
3. Harry Angel
4. Życie za życie
5. Ptasiek
6. Mississippi w ogniu
1. The Wall 9/10
2. Harry Angel 9/10
3. Ptasiek 8/10
4. Mississippi w ogniu 8/10
5. Życie za życie 7/10
6. Najwyższa stawka 7/10
7. Sława 7/10
Plany: Midnight Express (od lat poluje), Prochy Angeli, Bugsy Malone, The Commitments
1. Midnight Express
2. The Wall
3. Harry Angel
4. Birdy
Reszta mnie już tak nie zachwyca choć Fame, Bugsy Malone czy Misissipi Burning to solidne produkcje.
1.Midnight Express 9/10
2.Harry Angel 9/10
3.Sława 8/10
4.Mississippi w ogniu 7/10
5.Życie za życie 7/10
6.Ptasiek 7/10
7.Ściana 7/10
8.Evita 6/10
1 "MIDNIGHT EXPRESS" - 10/10
2 "Ptasiek" - 10/10
3 "SŁAWA" - 10/10
4 "The Commitments" - 10/10
5 "HARRY ANGEL" - 8/10
6 "Missippi w ogniu" - 8/10
7 "PRZYJDŹ ZOBACZYĆ RAJ" - 7/10
8 "THE WALL / MUR" - 8/10
9 "Zycie za życie" - 2/10 - i pierwszy faktycznie nieudany film Parkera, a wydawało się niemożliwe, by P. umiał zrobić zły film:-)
Midnight Express – 10
Harry Angel – 9
Ściana – 9
Mississippi w ogniu – 8
Ptasiek – 8
Droga do Wellville – 8
Przyjdź zobaczyć raj – 7
Evita – 7
Życie za życie – 6
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Ściana (1982) 8,00 45
2 Harry Angel (1987) 7,78 45
3 Midnight Express (1978) 7,58 38
4 Mississippi w ogniu (1988) 7,25 28
5 Ptasiek (1984) 7,08 38
6 Sława (1980) 7,36 11
7 Commitments, The (1991) 7,29 7
8 Życie za życie (2003) 6,58 45
9 Prochy Angeli (1999) 6,50 6
10 Evita (1996) 6,13 16
MISTRZ
1 - Mississippi w ogniu - 10
2 - Midnight Express - 10
3 - Bugsy Malone - 9
4 - Ptasiek - 9
5 - Ewakuacja - 7
6 - The Wall - 7
7 - Sława - 7
8 - Harry Angel - 7
9 - Droga do Wellville - 7
10 - Najwyższa stawka - 7
11 - Przyjdź zobaczyć raj - 6
12 - Evita - 6
13 - Commitments - 6
14 - Prochy Angeli - 5
1 - Mississippi w ogniu - 10
2 - Midnight Express - 10
3 - Bugsy Malone - 9
4 - Ptasiek - 9
5 - Życie za życie - 8
6 - Ewakuacja - 7
7 - The Wall - 7
8 - Sława - 7
9 - Harry Angel - 7
10 - Droga do Wellville - 7
11 - Najwyższa stawka - 7
12 - Przyjdź zobaczyć raj - 6
13 - Evita - 6
14 - Commitments - 6
15 - Footsteps - 6
16 - Prochy Angeli - 5